jueves, 25 de octubre de 2007

festes i platges, platges i festes



Anem jo i un colega (un colega i jo, vale) a fer una cervesa despres de classe (k raro, primera vegada. Ho juro per la teva mare) i venia en parallels un guiri de la nostra classe. Total li diem que es vingui a fer una garimba (birra) i el tiu, com bon aleman, s'apunta (JA, en aleman).

Quan anem per la 3a el paio diu:

-Vamoz á mi cásá á tomar lá ultimá (posar veu de Martin o Nando)
- Acho, vamo. (A úrcia es menjen algunes emes inicials)

Doncs resulta que viu amb 3 noies, i de puta mare... Vam acabar sortint de festa amb el seu grup i deguais.

Bé jo em vaig 'perdre' al ultim moment:

Fent cua per entrar a una discoteca, el dissabte, s'obre un portal davant d'on estava jo (a la cua), surt un paio, i crida:

- Hay fiesta en casa! Quien quiera que entre, el piso es el #!

¡ÑO!, estava flipant en colors, i vaig dirme:

- Va, entra a veure k hi ha....

7 del mati.

Dijous següent teniem festa Black n'white a casa de H.C.V.M (els seus noms) i consistia en juntar unes 30 persones en una casa (ke basicament no es coneixien gaire), ferlos vestir de blanc i/o negre , pillarla i coneixe'n-s'en-los.

Divendres descansito, i disabte tornem-hi.
W incluso Z, i vaig acabar xerrant amb charly faber (castell) (sateli3), a un garito de la laguna.

i moltes coses mes que em callo que despres tot se sap.

diumengemela vam anar amb H a la platja de benijo i la 'almáciga' (sisi, freaks de monty python, una almáciga), que basicament es una platja acollonant, situada a uns 30 minuts de RES. (ver afoto/afigura)

Avui he vist a la Montse a la guagua i m'ha fet pensar que haig d'escriure més sovint en aquest bloggg, ke sinó el meu record (guiness?, si gracies) es perdrà en breu quan les neurones responsables de la memoria s'ofeguin i morin d'una riuada digne de València o Mallorca, pero no d'aigua.

2 comentarios:

Bernat Romagosa dijo...

Ja sé que és molt demanar... però un post que no parli només de festivals seria d'agrair per part dels pringats que no estem vivint a una illa a 25º permanents ;)

Anónimo dijo...

Anda!Si por aqui empiezo a estar en el starring de tu blog :)
Fue todo un acierto decirle a Michael que tomarais unas garimbitas para luego llegar a conocernos (y pasar un poco de Michael, jejeje....es bromita)
Muxuuus!!

H