lunes, 10 de septiembre de 2007

Estan por todas partes señor Sardà



Hi ha platges per tot arreu, i on hi han plages hi ha mosses, i on hi ha (mosses && platges) hi han tanguilles metàlics. Després d'haver conegut ahir a la peñita del poble, al presi de la penya barcelonista, i haverme fotut 2 megawiskassos (black label) i una birra (==8.50 Ebros), me'n vaig a dormir amb una tonteria a sobre ke paqué.

Avui, més sol i més platja. He catat algo que li diuen 'charcas', que venen a ser mini-piscines naturals que es fan on hi ha mogollon de roques, i et quedes allà pajarejant, mirant al cel, i pensant amb la Montse. No sé si voldrà venir (igual que no sé si el temps serà així tota la temporada 07/08), però aquí fas una cura de salut de la hostia.

Aveure si aquest paio del pis em porta una mica de festa, que sinó, amb tant de relax i tota la hostia, hauré de començar a fumar petar2.

Estic desenvolupant la teoria de que aquí envelleixes menys, i em baso en 2 motius:

1.- 30anyeres que estan tremendas (tb en conec alguna de Barna).
II.-Tot es fa amb la súpercaaaaalmaaa.... Per anar a comprar la penya es tira 10 minuts parlant amb el de la carnisseria, 5 minuts amb la de la fruita..... i tu darrere pensant... 'VAAAAAA SEÑORAAAAAAA, que el 28 empiezo la uni y aún llegaré tarde.......'

Tot Bé, Tot Guai, i a cascarla.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Ei rai!

Que sàpigues que se t'enveja, i aparca el llibre un rato que acabaràs al·lucinant cançons bachianes rastreres. Ja sé que és dolent... el jefe del traductor domina un rato més no? jeje

Susvemos!

Nat.

Unknown dijo...

Raiiiimoooon grauuuu k avui comencem la uni :'(.
Això es una merdaaaaaaaa pero weno em satisfà pensar k tho estas passant de puta mare i k playita por aki playita por alli.
Avui tinc la primera classe de AC, si vols li dono records a l'Oliver de les teves parts jejej.
Enga fuerza per akests moments tant durs k estas passant!

Raimon Grau dijo...

Niews, dona-li records al FDP del Olivé i diga-li que lo que Lois és a Stewie, Olivé es a Raimon.... I la relació no és que ell sigui la meva mare.

Aupa!

Anónimo dijo...

President de penya barcelonista??
Fumar petardus??
Treintañeras potentes?

No començem malament Raimoooooon!!

nhano dijo...

vaya vividor... echa fotos a las churris almenos :P tanto hablar...